Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Lina - 17 mars 2008 18:31


Nu är balbiljetten inköpt:)

Nu kan jag vara helt lugn, förutom att jag inte fixat nån som kan fixa hår och smink åt mig...hjälp någon?

Har även betalat klänningen så nu väntar den bara på att det ska bli

17:e maj.


Fysik fysik och lite mer fysik är det som gäller för kvällen!

Hade velat vara hos älsklingen iställer och myst i soffan, men det är smällar man får ta ibland tyvärr..hade blivit ett IG på provet om jag åkt dit...det kan det iofs bli i alla fall men på grund av en dum hjärna...

Bli nog uppe många timmar i natt med det här...


Jag både längtar och inte längtar till påsklovet nu, Det är ju lov men jag jobbar så mycket:( Och självklart jobbar jag de dagar Alexander är ledig och tvärtom...pissigt!


Nu ska jag återvända till mina böcker i alla fall..tråkigt men nödvändigt



Over And Out




Ovido - Quiz & Flashcards