Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Lyckad dag med Sara:)

Av Lina - 28 mars 2008 19:23


Jag måste säga att det blev en mycket lyckad utflykt och shoppingdag:D

Började med att jag åkte till Sara igår kväll, så i morse gjorde vi oss iordning och drog iväg från Gårdtjärn.

Klev upp 9 för att göra oss klar att fara i tid och min snälla moster gjorde vår favoritfrukost KLAPPGRÖT...

10.15 lämnade volvon gården med mig som chaufför och resan mot "Dollar store" började. (radion kände tyvärr inte för att fungera förrän vi var nästan framme) En stund senare var vi där och det roliga kunde börja:)

Vi var där i nästan två timmar och kollade på massa saker vi ville ha...och det blev en hel del handlat...det är lite farligt att ha för mycket pengar på kontot... Jag gick därifrån med allt möjligt...

- två par örhängen

- två armband

- tre deadem

- 5 svarta ramar

- ett kakfat med tre våningar

- present till mamam som jag inte säger vad det är

- present till älsklingen

- present till karro som fyller år snart..

- servetter till mamma

- schampo och duschcreme

- body butter

- face scrub

- en scarf

- säkert något mer också som jag glömt


När vi var klar på dollar store så åkte vi vidare till birsta för ett varv där också...även där blev det handlat för mig...

- parfym

- hårwax (som jag hade rabattkupong till:))

- tre par skor( två klackskor och ett par tygskor)

- ...


Jag är riktigt nöjd idag:D Men nu är det nog sluthandlat för den här månaden tror jag...

Man måste ju få göra nåt roligt för de pengar man slitit ihop tycker jag!


Ikväll blir det i alla fall en mycket lugn kväll, hade velat göra nåt men det är tyvärr ingen som vill vad jag vill:(

Men är rätt trött så det ska bli skönt att ligga hemma och slappa och se på "Så ska det låta".


Over And Out




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards