Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lina - 6 maj 2008 14:16


...grattis på 20 års dagen Älskling!! <3

Jag vill också fylla år nu!, jag är avundsjuk...

Men det är 1 månad och 25 dagar kvar tills jag blir 19:D


Det har varit projektredovisningar som gällt hela dagen idag. Man blir aningen trött av att sitta och lyssna i flera timmar faktiskt! Men nu är det över för idag, men samma sak blir det på måndag också, på vår lediga dag!:O


Jag kom på nu också att jag ska prova in min balklänning imorgon så de kan lägga upp den åt mig, men tror ni att jag har med mig skorna kanske?

Jag ska ju inte hem ikväll egentligen men nu får det bli en busstur hem i alla fall då....


Nu sitter jag och Cecilia i alla fall här på skolan och väntar på att vi ska få börja biotekniken, nu har vi väntat i 50 minuter och ändå är det 10 minuter kvar. Segt segt segt!


Igår var jag på bista faktiskt, det var inte alls meningen utan jag skulle bara vänta i stan på att Alexander skulle sluta jobbet. Men då skulle mamma på bista och prova skor så jag följde med henne.

Det var lönsamt för mig i alla fall:P Ett halsband, örhängen och hårspännen till balen.

På tal om balen så är den inte nu på lördag men lördagen efter det:D

Jag längtar:D Det ska bli så roligt att göra iordning sig med håret och sminket, jag kan nästan skippa balen och bara göra mig klar:P


Men nu är batteriet nästan slut så jag måste gå


Over And Out






Ovido - Quiz & Flashcards