Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Lina - 21 maj 2008 21:31


Jag har mycket att längta till just nu faktiskt... studenten, födelsedagen...men mest längtar jag förståss till att jag och Alexander flyttar:D

Det ska bli så himla skönt att bo själv och få bestämma helt själv! Nästa helg blir det i alla fall! kul kul kul kul:D


Just nu sitter jag med massa skolböcker omkring mig, men jag har tyvärr inte lärt mig så mycket än:(

Jag måste kolla vad jag ska packa ner till imorgon också, en sak jag inte längtar allt för mycket till...men det kan ju bli rätt kul ändå och det är faktiskt bara en natt...


Packlista 1: (får jag av mamma innan bussen till njurunda)

- varm jacka

- mössa och vantar

- extra strumpor

- iPOD

- mobilen

- plånbok

- bioteknikböcker

- historiabok

- mat till torsdag

- fika

- sovsäck

- (kanske en kudde)

- necessär

____________

Packlista 2: (den som ska med på skolan, sedan lämnas till mamma)

- idrottskläder

- handduk

-

 Jag känner på mig att det här kommer bli väldigt tungt... som vanligt då...


Jag har ju i alla fall något att göra när vi har ledig tid på resan.. plugga plugga och plugga!


Men nu ska jag fixa med packningen så jag kan gå å lägga mig.

Längtar till att få ligga och mysa på kudden<3


Over And Out




Av Lina - 21 maj 2008 19:18


Kan ju vara snäll och visa en bild från balen jag med...

Av Lina - 21 maj 2008 09:30


..hemskt mycket hej.


Idag är det studentfotografering efter skolan...


Sedan måste jag gå på stan och köpa en morsdagspresent till mamma...hinner ju inte göra det sedan i veckan....


Och efter det ska jag hem och plugga massor och packa till fotoresan.


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards