Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Lina - 3 maj 2008 21:30


Nu har jag sytt mig en mycket lyckad klänning och en mindre lyckad tröja:)

Kan tyvärr inte fixa några bilder eftersom jag inte har några batterier till kameran...så ni som träffar mig lär nog få se dem i verkligheten innan ni ser dem på kort...


Ikväll har jag alltså sytt, ätit mjukglass, sett på körslaget, ätit supergoda vindruvor, ... och just nu börjar det en film som jag nog ska se...


Jag överväger nästan att gå å lägga mig snart så det blir söndag någon gång. Ska nämligen kolla på en lägenhet imorgon och det längtar jag jättemycket till!!

Fast jag är nog dum om jag går å lägger mig så tidigt...borde ju ta vara på helgen...blir det söndag så blir det ju närmare till skolan igen:(


Nej jag ångrade mig...den här filmen tänker jag inte se...det är en svensk film men de pratar på engelska..

Kommer bara irritera mig på den...får se om det är nån bättre film på nån annan kanal...


Nu är det färdigskrivit för idag


Over And Out



Av Lina - 3 maj 2008 16:19


halloj Halloj gott folk...


Den här dagen har gått jättelångsamt, men så har jag hunnit med en hel del också.

Började dagen med att cykla till jobbet klockan 06.45 Jag var hemma igen klockan 12. Åt lite lunch och hade tråkigt...vad ska man hitta på?

Gå till badhuset och sola kanske? nja...

Det slutade i alla fall med att 13.25 satt jag på bussen in till stan...köpte lite tyg som jag ska trolla ihop till lite kläder senare ikväll och så en present till Alexander:)

Är rätt nöjd med min dag faktiskt.. och nu har jag nåt att sysselsätta kvällen med också:) Skönt det!


Jag behövde inte ens gå själv på stan som jag hade tänkt för jag mötte Isabelle på bussen in. Hon skulle också gå själv så då gick jag med henne en stund...


Nu känner jag att det kliar i fingrarna att plocka fram saxen och symaskinen:D

Höres senare...kanske med nån bild på mina skapelser...


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards