Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Lina - 20 maj 2008 11:59


Ja idag är det tisdag som ni kan se i rubriken...

Började dagen med att ha fotolektion. Jag har hur mycket som helst kvar att göra där och det är bara en lektion kvar, hur ska det gå?! På torsdag åker vi ju på fotoresa också till på fredag. Jag kan ju inte påstå att jag är så lycklig över det...jag behöver ju de där dagarna till annat! Men det kan ju blir roligt också:)


Idag måste jag skriva klar utvärderingen till projektet och sedan börja plugga både till historiaprovet och bioteknikprovet som jag har på måndag.


tisdag: -projektutvärdering in

            - Plugga bioteknik

            - plugga historia

            - läsa hemsöborna + skriva läslogg

            - sy klar klänningen till fotograferingen

onsdag: - plugga bioteknik

             - plugga historia

             - läsa och skriva läslogg

             - packa till fotoresan

             - fixa mat till fotoresan

torsdag: - fotoresa 13.05 från navet

fredag: - hem från fotoresa på eftermiddagen

lördag: - jobb 17-22

söndag: - jobb 7-15

             - morsdag

             - Tobias konfirmation


Ändå är det saker dom ska göras.... uscha


Over and out



Ovido - Quiz & Flashcards