Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Lina - 14 maj 2008 11:56


Jag har tydligen blivit utmanad av Malin så att jag skulle ha nåt att göra...


Tre namn du går under:

Lina

Britt-Inger (av mamma)

Lina




Tre saker som skrämmer dig:

Mörker

Folk som hoppar upp framför mig

spindlar




Tre saker du har på dig:

skor

linne

jeans




Tre saker du tycker om:

Alexander<3

choklad

shoppa




Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

ha bioteknik

färga håret

åka till Alexander




Tre av dina favorit låtar just nu:

I'm yours

Two Beds and a Coffee Machine

rehab




Tre saker du verkligen vill ha:

En kram av Alexander

En puss av Alexander

massor av pengar:D


 Jag klarade det:)


Over And Out


Av Lina - 14 maj 2008 11:34


...men det känns som fredag av någon anledning...


Jag hade verkligen tur i morse...jag somnade igår utan att ställa någon väckarklocka...men vaknade ändå 06.38...det kallar jag tur! Så jag ställde klockan på 07.00, somnade om och klev upp en stund senare...


Just nu sitter jag på skolan och väntar på att Biotekniken ska börja, det är lite drygt med så lång lunch när man inte har något att göra. Kanske skulle ta och göra lite nytta...

Skriva en utvärdering på projektarbetet kanske?


Idag efter skolan ska jag äntligen färga håret så jag får bort den fula utväxten:) Sen ska jag springa runt på stan lite för mig själv...

Ska försöka hitta en bh jag kan ha under studentklänningen hade jag tänkt...

Sen blir det nog en subwaymacka också:D det var länge sen...


Men nu ska jag hitta på nåt att göra så tiden går...



Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards