Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Lina - 16 maj 2008 21:23


I morgon är det studentbalen!

Så hela morgondagen går till att fixa håret hos frisören, bli sminkad och göra sig fin, knäppa kort och sedan till sist bege sig till Stadshuset där balen är...

Så det är egentligen dagen imorgon jag längtar mest till..inte riktigt själva balen..


Jag håller också på att längta ihjäl mig till att få flytta...Nu är det bara två veckor kvar:D

Det är bara en sak jag inte är allt för glad åt...jag kommer måsta vara hemma i matfors så gott som varje helg hela sommaren på grund av att det inte går några bussar till stan så jag hinner till klockan 7 då jag börjar..lite tärt men det får väl bli så då...

Det finns mycket positivt som väger upp det lilla dåliga:D


Men nu har jag lite saker att göra innan det är dags för min skönhetssömn(som inte verkar fungera)...

En liten dusch hade inte varit fel eftersom jag varit å klippt gräset hos mormor och morfar,

sedan måste jag plocka ihop alla saker jag måste ha med mig till stan imorgon. Måste också kolla när bussarna går in till stan imorgon...


Aja dags att sätta igång!


Over And Out




Ovido - Quiz & Flashcards