Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Lina - 8 maj 2008 20:38


Efter ca 3 timmar sömn så var det bara till att kliva upp när väckarklockan började väsnas 06.05 Trött trött trött...eller tröttheten kom inte förrän jag satte mig på bussen, men när bussen åkt två meter så föll ögonen igen, sedan var det omöjligt att hålla dem öppna...


Jag har varit rätt så duktigt idag faktiskt:D

Det började med en biologilektion där jag var väldigt effektiv, arbetade hela lektionen(det har inte hänt på mycket länge)...


Sedan var det dags för lite fysik en stund, men var tvungen att gå lite tidigare för jag skulle till tandregleringen.


Det var dags för en koll för att se att tänderna sitter kvar:P och de gjorde de...men ståltråden får sitta kvar ett tag till... och sedan kostar det 350 kr att ta bort den...men det får man ta.

Känner inte riktigt för att gaddarna ska återgå till sina ursprungliga platser efter 2,5 års lidande och nu två år till med ståltråd och tandställning på natten. 


Efter tandis så åkte jag tillbaka till skolan för att gå på sista lektionen. Fotografisk bild stod på schemat. Där framkallade jag två filmrullar. Jag vet inte riktigt hur jag lyckats men ena rullen lyckades jag förstöra, och den andra var bara halvknäppt på grund av lathet...men några bilder blev det.


Nu sitter jag hemma hos alexander och är trött och fryser. Men biologiboken måste läsas, sammafattas och lagras i huvudet till imorgon innan jag får sussa.

Måste komma ihåg att fixa ihop sakerna jag ska ha med mig till friluftsdagen imorgon med...något att äta i och med, dricka och macka.

Sen ska mina två väskor med också:S Längtar inte precis på att släpa på dem... får hitta på nåt genialiskt för att minska på packningen..det ska nog gå på nåt vis...


Nej nu måste jag pussa lite på älsklingen<3 och sedan plugga färdigt..


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards