Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Lina - 10 maj 2008 21:40



Nä nu tror jag att jag ger upp för den här dagen...


Låter kanske som en gammal tråkig tant som går och lägger sig 21.40 på en lördagskväll...men jag har inte så mycket annat för mig ikväll och behöver sova innan jag ska upp en sväng mitt i natten och sedan upp och jobba tidigt...


Okej jag kanske inte tänkt sova prick nu men jag tänker i alla fall bädda ner mig i sängen och börja läsa boken jag ska läsa i svenskan. Hemsöborna...hoppas den är lite bra i alla fall:)


Men godnatt nu gott folk!


Over And Out



Av Lina - 10 maj 2008 19:06


Otroligt skönt sommarväder har det varit idag:D En mycket nöjd Lina Högberg har gått runt och latat sig i solen hela dagen:D


Igår var jag och hämtade min balklänning som nu är klar och uppsydd så den är helt perfekt! Prick en vecka kvar nu:D


Resten av kvällen blir det nog bara latning och en tidigt sänggång...börjar jobba klockan 07.00 imorgon men innan det ska jag hämta André i stan vid 3-4 tiden...Alltså måste jag hinna sova en del innan det så jag inte är en zombie imorgon.


Någon som vet någon film som är värd att se? funderar lite på att gå och hyra en...

men först en liten röjning av rummet som ser ut som ett bombnedslag...


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards