Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Lina - 27 maj 2008 21:44


Nu har jag bytt sommarjobb också...fick ju inte jobba hos hemtjänsten i matfors i sommar, som jag blivit lovad, på grund av personalnedskärning... men nu har de fixat ett nytt jobb till mig. Ska jobba på Lindgården i sommar. De ringde mig igår och idag var jag där och fick tider för inskolning..

Är faktiskt rätt nöjd för nu blir det mycket närmare till jobbet:D Fula arbetskläder kommer jag får ha på mig också:P jippi


Imorgon är det mösspåtagning också, och lite fest. Först ska vi en sväng till Jennie, sedan mösspåtagningsfesten. Hoppas det blir roligt:)


Men nu ska jag nog ta å packa ner lite mer saker... är rätt mycket som är nedpackat redan:) och stökigt har det blivit...det får jag fixa till på torsdag...


Over And Out




Ovido - Quiz & Flashcards