Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Lina - 7 maj 2008 11:57


japp det är helt sant också...


Idag har det varit en väldigt lugn dag...

började med fysik där man fick reda på provet, som gick ganska bra faktiskt, sedan skulle man läsa några sidor innan vi såg på en film.

Efter det hade vi Svenska där vi såg på en film och valde vilka böcker vi skulle läsa. Hemsöborna ska jag läsa...


Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 12.20 så biotekniken ska börja.

Men jag måste gå tidigare från den lektionen för jag ska till Eleganten för att prova klänningen så de kan lägga upp den åt mig:)


Efter det om det inte tar allt för lång tid ska jag och karro leta upp ett solarium och gå och sola så man blir lite brun och fin till balen:D


Ikväll är det plugg plugg och plugg som gäller..måste läsa till svenskan så jag kommer någon vart och sen är det ju biologiprov på fredag som man måste plugga en massa till... Usch och fy! men snart är det slut på pluggandet för ett tag:D


Nej nu ska vi nog  gå iväg till lektionen...


Over And Out





Ovido - Quiz & Flashcards