Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Lina - 24 maj 2008 23:17



och nu är det färdigjobbat...tror också att de börjar dela ut poängen på eurovision nu också så jag får skriva senare:)


Over And Out

Av Lina - 24 maj 2008 13:46


Japp nu är det sista helgen innan jag och alexander flyttar till stan:) längtar längtar längtar:D


Jag överlevde fotoresan i alla fall trots blåsväder och en galen Tjäder...

På vägen hem när vi gick över ön för att ta oss till båten så blev vi nämligen jagade av en Tjäder. Man blev en aning chockad när det plötsligt stod en stor fågel på stigen som sedan började springa efter oss...man tycker ju att en normal fågel ska bli rädd och springa iväg om det kommer 6 högljuda tjejer gående, men inte den här inte...

Men vi överlevde som sagt och fick åka en båtresa hem med massor av roliga vågor:)


Nu är jag hemma igen efter en mellanlandning i njurunda...åkte direkt igår kväll till Alexander istället för hem...och åkte hem klockan 9 imorse istället när han åkte till jobbet.


Så nu sitter jag här i mitt rum som snart ska tömmas på lite saker....kanske skulle ta och plocka ihop lite saker kanske? Kolla vad som ska få följa med?


Men det får nog bli lite senare..ikväll kanske..för jag måste ju sätta mig och plugga också. Två prov på måndag som jag inte har pluggat så mycket till än. Det blev inget av med någon pluggning på resan som jag hade tänkt.


Jag ska ta och göra ett litet ryck nu innan det är dags att äta middag och cykla iväg till jobbet...


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards