Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

lugn kväll

Av Lina - 3 maj 2008 21:30


Nu har jag sytt mig en mycket lyckad klänning och en mindre lyckad tröja:)

Kan tyvärr inte fixa några bilder eftersom jag inte har några batterier till kameran...så ni som träffar mig lär nog få se dem i verkligheten innan ni ser dem på kort...


Ikväll har jag alltså sytt, ätit mjukglass, sett på körslaget, ätit supergoda vindruvor, ... och just nu börjar det en film som jag nog ska se...


Jag överväger nästan att gå å lägga mig snart så det blir söndag någon gång. Ska nämligen kolla på en lägenhet imorgon och det längtar jag jättemycket till!!

Fast jag är nog dum om jag går å lägger mig så tidigt...borde ju ta vara på helgen...blir det söndag så blir det ju närmare till skolan igen:(


Nej jag ångrade mig...den här filmen tänker jag inte se...det är en svensk film men de pratar på engelska..

Kommer bara irritera mig på den...får se om det är nån bättre film på nån annan kanal...


Nu är det färdigskrivit för idag


Over And Out



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards