Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

längtar längtar

Av Lina - 21 maj 2008 21:31


Jag har mycket att längta till just nu faktiskt... studenten, födelsedagen...men mest längtar jag förståss till att jag och Alexander flyttar:D

Det ska bli så himla skönt att bo själv och få bestämma helt själv! Nästa helg blir det i alla fall! kul kul kul kul:D


Just nu sitter jag med massa skolböcker omkring mig, men jag har tyvärr inte lärt mig så mycket än:(

Jag måste kolla vad jag ska packa ner till imorgon också, en sak jag inte längtar allt för mycket till...men det kan ju bli rätt kul ändå och det är faktiskt bara en natt...


Packlista 1: (får jag av mamma innan bussen till njurunda)

- varm jacka

- mössa och vantar

- extra strumpor

- iPOD

- mobilen

- plånbok

- bioteknikböcker

- historiabok

- mat till torsdag

- fika

- sovsäck

- (kanske en kudde)

- necessär

____________

Packlista 2: (den som ska med på skolan, sedan lämnas till mamma)

- idrottskläder

- handduk

-

 Jag känner på mig att det här kommer bli väldigt tungt... som vanligt då...


Jag har ju i alla fall något att göra när vi har ledig tid på resan.. plugga plugga och plugga!


Men nu ska jag fixa med packningen så jag kan gå å lägga mig.

Längtar till att få ligga och mysa på kudden<3


Over And Out




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards